Påskhelg... nice värre=)

Jag har nu putsat kvasten & kaffekannan och katterna är borstade och redo, för turen till partyt på blåkulla ikväll. Avgång 18:00, jag har plats för en till oxå ifall de är någon som vill lifta :D
Hahaha ja nu har ju jag "rolig för idag" :D

Dagen började sådär.. min mage var inte riktigt med mig och jag spenderade mesta delen av morgon/förmiddagen på på porslinstolen :/ Så jag blev hemma idag från jobbet.
Kanske åt jag på tok för mycket godis igår och 125g hallon & 125g blåbär på de oxå!
Ibland måste man få svulla i gosaker, och allra helst när de är påsk :P
Men så strax efter tolv så solen kikade fram, då släppte den värsta ångesten, inte all då jag har de ständigt! Men att för stund bli av med lite betyder mycket!
Och jag har suttit på ballis och stekt mig =) 

Nu är de lååånghelg ända fram till tisdag, de ska bli så skönt. Behöver de känner jag. De känns på att göra mina 2.5 timmar om dagen. Jag trivs otroligt bra där, och min arbetgivare säger lite då och då att han tycker de funkar jättebra =) Tror inte de bara är nåt han säger!
Och de två som jobbar där är oxå hur goa som helst!

Solen gick i moln, men snart är min andra sol hemma från jobbet =)
Han går på påsklov idag, vilket han är helt värd. Men jag vet en som kommer att vara sjukt rastlös redan på tisdag =)

GLAD PÅSK!

Kommentera inlägget här :