Underbar dag helt enkelt!

Ska strax leta reda på sängen, men ville bara skriva ett par rader först!

De har vart en underbar dag och jag har verkligen älskat att leva, vilket inte är var dag man har den känslan, allt för sällan numera!
Jag vaknade vis halvtio och de var redan då 8 grader varmt och strålande sol, vi har turen att ha vår balkong på säderläge så solen ligger på hela dagen =)
Mattias lågfortfarande och sov, vilket jag han gjorde helt rätt i tyckte jag. Ville inte väcka honom då han jobbat hela förra helgen och började då 05 på morgononen och slutade vid 21.
Så jag bryggde mig lit kaffe och satte mig i ett linne ute på balkis, och de hettade på rätt bra, jag bara njöt! Färg fick jag dessutom =) Vid halv tolv vaknade Mattias, lagomt till jag ladda kaffet igen för att sen väcka honom.

Vi gjorde oss sen klara för att åka in till stan för att fika oss lite frukost, de blev varsin baguette med kycklingröra i & en kopp kaffe. Sen strosade vi bara runt lite. De var rikigt mysigt. de var så varmt  ute så jag gick i kortärmat.

Jag har sedan en tid tillbaka velat sätta tillbaka min piercing i naveln, förra sommaren fick jag igenom smycket i mitt hål som jag redan har. Men staven jag hade var för kort. Så jag köpte senare nya på Ur&Penn då de sålde ut dom för 30:-st. Men nu får jag inte tillbaks den, jag får igenom ett vanligt örhänge.... eller jo om jag verkligen pressar vilket förmodligen gör att jag oxå kommer att börja blöda, så jag skippar det. så när vi vi ändå gick runt på stan så kollade vi runt på lite ställen där de kan tänkas göra navelpeircing för att se vad de kostar. Tillslut var de vara tattuerar studion kvar men inte ens dom gjorde det.. de svarade borlänge. Vilket jag redan visste. Men de känns så långt. Men jag vet en salong där som tar 350:- har jag för. Vilket jag tycker är väldigt billigt.

Sedan blev det en promenad hem från stan, så himla skönt. jag älskar den här staden så sjkut mycket under våren/sommaren.
Sen avslutade vi eftermiddagen med att grilla såklart =)
Sen har vi bara slappat i soffan!

Nämen kort och gott mina kära läsare, jag har haft en underbar dag och jag har mått så oförskämt bra =)

Godnatt och Kram på er <3

Kommentarer :

#1: jenny

Låter helt underbart.. Det är så härligt när solen kommer. Man känner hur kroppen liksom bara suger åt sig..

skriven

Kommentera inlägget här :