Tattuering!!!

Ja känner ett STORT behöv av att få gadda mig igen!!
Jag behöver den härliga smärta som de är, fast efter de arbetat en timma så är den inte så härlig längre!
Jag ska leta på ett motiv, har fått veta att min personliga tattuerare som gjort min ängel på underarmen har börjat tatturea lite smått igen, och den talar så mycket för mig och min sorg och smärta jag föralltid kommer att bära på.

Så här ser den ut!



Den här som jag har på mitt lår är gjord av samma tattuerare är inte klar.
De ska stå en text snett under längs tattuering, de ska stå M.K & år och datum då vi gite oss, i en snygg stil. M.K står för Mattias Karslsson, hehe kankse inte så svårt att räkna ut =) Eventeuellt blir den kanske en anna text, några tänkvärda ord, har inte bestämt mig än
Men den texten är redan betald, de har aldrig blivit av att sätta dit den bara.
Den ser ut så här.

Tatto Nr 10


Han har även gjort den här =)
texten talar för sig själv... min älskade pappa <3
Väldigt sudddig och dålig bild, den bättre gick inte att lägga upp :/
Före och efter bild =) I love the pain :D

Och efter :




Som jag tidigare har skrivit så har jag totalt 10 tattueringar utspritt på min kropp. De är verkligen som de säger -Har man väl skaffat en så blir de fler.
Min nästa tattuering ska oxå bli en personlig känns de som, måste bara hitta rätt motiv och vad den ska stå för.
Han har precis börjat gadda igen efter en tids uppehåll så, min önskan är inte allt för långt borta.
Träffade honom på affären häromdagen och de var bara att höra av sig när vi var sugna =)


De gör ont att gadda foten... ajajaj!!
De ondaste stället jag gaddat hittills, men jag tar smärtan som den cooling jag är... Jag bara ler =)

slutresultatet:
Nr 9 äntligen klar!

Den här gaddningen på sid har han oxå gjort, den är på Mattias men den är inte heller klar så den ska ha han äntligen få ordning på! Den gjorde så fruktansvärt ont så när de hållit på i 2.5 timmar så bad att han få ge sig, samt att klockan hann bli så mycket. Men han gruvar sig för de gör fruktansvärt ont att gadda under bröstet
Hahaha den är så störtskön!



Det var lite om tattueringar =)


VILL HAA! Nu helst igår... som med allt annat =)






 

Kommentarer :

#1: Icka

Åhh finisar!!! Kramis

skriven

Kommentera inlägget här :