Sooolen!

Solen kan verkligen ta musten ur en, blir att tom i bollen då jag suttit ute en dag i solen. Men klart värt.. Har de gärna så bara de är sol & värme varje dag!!!! Kan inte få nog!

Jag blev alldeles matt efter vi åt oxå, riktigt proppmätt, så man sitter och halvsover ögonen hänger på halv sju liksom till och från. Vi åt grillat idag, men imorgon får de allt bli nåt annat. Nåt mer husman, är sjukt sugen på lasagne, så de lutar som att de blir morgon dagens middag =)

Nu ska jag ta en dusch och förhoppningsvis så vaknar jag till lite, så jag orkar med tv kvällen, tyvär är de Ingen unge i minuten, verkar som körslaget finalen är insatt där. Men vi ska kolla på totalblack out. Får se hur de blir att få ordning på luggen nu efter duschen oxå, de är så sjukt svårt att kamma till den efteråt, helst då jag alltid annars har mitt bena, så den faller sig av sig själv.

Nä nu till duschen!
Tjing Tjing!

Kommentera inlägget här :