Skönt men helg är sjukt trött!

Om ca 6 timmar är Mattias mamma här, dom åker efter fyra då de slutat jobba. Skulle tro att de anländer runt 21-22 ikväll =)

Jag orkar inte skriva så mycket mer än så, för jag är så sjukt trött! Men jag skulle inte kunna sova heller.
De är riktigt skönt att de är helg, var så trött imorse och seg när jag klev upp idag. Sen har de ju regnat och vart trist ute hela dagen, som ni som följer mig vet. Solen får mig attt leva upp och ger mig energi som inget annat kan. Därför blir höst och vinter alltid en tung tid för mig, vare se jag vill de eller ej!
Men nu är våren på väg och snön försvinner allt mer, så underbart! snart är sommaren här. Längtar!

Hoppas ni får en jättefin helg alla kära läsare, de ska jag och Mattias ha med sällskap av hans mamm och hennes man! 

Kram på er!

Kommentarer :

#1: M

Ja, samma för mig. Blir alltid påverkad av kylan och mörkret under vinterhalvåret. Skönt att vi är på väg åt rätt håll ;)



Hoppas ni får en trevlig helg!

skriven

Kommentera inlägget här :