Skämma bort mig själv =)

Japp den fredagen den 29/4 ska jag skämma bort mig själv med att gå och göra naglar. Inte de naglar som jag gjort här på kupolen. Utan samma naglar som jag hade då jag bodde i övik, de är lite dyrare men så mycket bättre och snyggare.
Jag pratade tidigare om navel piercing men jag känner hellre för att göra detta naglar.
Och lägger hellre pengarna till de istället, sen måste jag lägga till ytterligare ett par hundra.
Piercingen är bara helt onödig känner jag, kan jag lirka igenom den själv igen är de en sak, men annars får de vara!

Nu börjar arga snickaren sedan fortsätter det med greys och off the och även Big Brother, vi brukar spela in off the map och kolla på biggan, då vi oftast är så trötts och mest bara slö kollar och slumrar till samtidigt. Vi är som gammfolket sov klockan börjar ringa efter 22 =)

Imorgon ska jag luncha med min vän och arbetskollega på MAX =)
De ska bli göttans, sen är de helg ända tills på tisdag, underbart!!
Och 20+ och sol ska de vara oxå om jag nu kan lita på väderguden!

Kommentera inlägget här :