Dop & en roadtrip till övik!

Somnade igår med huvudvärk och vaknade med en ännu värre, så där ont så bara man rörde sig så kändes de som att de skulle explodera!
Trodde först att jag skulle vara tvungen att bli hemma från jobbet, jag tog 2 treo som började hjälpa lagomt till jag satt på bussen på väg dit, sen var den borta tills nu då den lite smått börjar komma igen. Lite drygt. Men å andra sidan så brukar huvudvärk vara ett tecken på Äl eller mens, och jag gissar på att de blir äl =)

Efter jobbet gick jag en runda på stan, köpte bla annat en fin sten som jag ska lägga vid mammas grav, de står Jag saknar dig och sen är de ett rött hjärta på den oxå! Jättefin var den. Vet inte riktigt vad jag ska köpa för blomma att dit, måste fundera lite mer på den.

Lördagen 14:e maj ska vi på dop =) De är Mattias brorson Milton som ska döpas, dom bor uppe i örnsköldsvik där även min familj bor. Dop presenten hittade jag oxå på idag på stan, den inhandlas imorgon =)  
Vi åker upp med Mattias Pappa på fredag eftermiddag då de slutat jobbet, kommer vara framme på kvällen. Sen lördag blir de dop, besöka mammas grav och hälsa på pappa =) Mer hinner jag tyvär inte med, då vi åker hemåt igen redan på söndagmorgon.

Vi har sol idag, men jag vill inte påstå att de är så varmt, de blåser lite kalla vindar. Haha jag är helt besatt av att ha koll på vädret, då de har så stor påverkan hur jag mår i kropp & själv.

Nu ska jag ta mig lite eftermiddags kaffe med darling på ballis, där är de varm för där ligger solen på =)

Kram på er!



Kommentera inlägget här :