Så vackra!

Denna fina bukett fick jag av min man igår, rosorna är ljuslila. De är mycket vackrare i verkligen!
Blir en fin torkad bukett, jag älskar torkade rosor!



Visst  dom fina?

Min bloggsida har/är helt knas, så vitt jag märkt så kan man inte läsa mina inlägg. Man ser tydligen bara headern men sen är de bara vitt.
Jag har skrivit till blogg "redaktionen" och anmält felet så jag hoppas det går att ordna.


Jag blev så ledsen efter att jag skrivit de senaste inlägget ang att de förmodligen inte blir ett nytt försök förän till hösten. Jag är jätte ledsen för de här, trodde verkligen de skulle bli av och att vi snart äntligen skulle få vara på banan igen.
Jag är så trött känner jag att jag skulle kunna gå och lägga mig och få vakna upp imorgon med sol och ett bättre humör.

Over and out!

Kommentarer :

#1: Jenny

Usch det är ju alltid tråkigt att vänta när man inte vill. Då följer vi varandra i höst oxå då ser det ut som. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :