Nu är jag faktiskt lite avund sjuk på mig själv ;-)

Så här blev dom =) Och jag är  jättenöjd! På tummarna så är de två stenar en ljus grön & blå. På vardera ringfinger sitter en ljus gröna sten, stenarna glittrar fint. Bokade in en nu tid för finputsning på dom igen om 5v.

Mindre nöj är jag med brännblåsan jag fick iförrgår av min locktång 180grader varm, tycker den har blivit värre ... igår var jag bara röd och de sved och gjorde ont som tusan, idag ser den ut så här, bil finns längre ner... åh de gör ju så ont de spelar ingen roll hur små de är så gör de sjukt ont! Stackars des bränner sönder sina kroppar i bränder och olyckor... den smärtan är ju så stro att då hålls man sövd för att ens överleva tror jag, inte helt säker, men ganska!


Fingrarna!


Osså tummen :-)


Osså den onda lilla brännblåsan oxå! AJ!!
 

Har precis ätit oxå, hade rester kvar från lasagnen som tog slut nu, sitter just nu ute i solen på ballis och bara njuterna är här ute med en kopp kaffe. Katter här här med mig mätta och näjda, de fick just sin dagliga portion av blötmat, de blev Shebas cefs meneu, den gillar dom! Våra katter älskar sheba, och Mattias har köp hem de till dom så dom får de hela helgen.

Soliga kramar till er! 








Kommentarer :

#1: Sandra

Åh vilka snygga naglar. Vart fixade du dem, eller har du gjort det själv? :D

skriven
#2: Denise

Tack Sandra!

Nä jag har inte gjort de själv, har alla grejer för att göra det, men de är svårt och blir inte så bra.

Gjorde dessa på ett ställe här i stan som heter Lust&Fägring =)

skriven

Kommentera inlägget här :