Nattsvammel!

Trodde aldriga att jag skulle kunna hålla mig vaken tills nu, men jag har pysslat med lite diverse saker hemma. Bytte ut lampan på vår, en vitbyrå med svart bänkskiva (ikea) på som vi har i hallen. Så här blev det:



Sen satte jag mig för att radera alla kassa bilder som ligger på mobilen, de blider so´m bli suddiga & inte bra, de var ett par st ca 100 tog sin lilla tid. Men skönt att ha de gjort. Sen har jag damsugit och tvättat, älskar doften man får hemma då man hänger kläderna.

Jag är doft torsk då menar jag erkligen DOFTTORSK älskar dofter & skjöljmedel, doftljus, goda rökelser. Den olja jag kör nu och som jag aldrig tröttnar på de är jordgubb, som fins på rajja. Jag har inte hittat den på flera års, så jag köpte på mig två flaskor på en gång då jag hittade dom. De räcker ju länge, man behöver ju inte många droppar per gång.

Nu börjar ögonen falla ihop så jag inte skriver en bokstav rätt snart, så de kanske är dags för mig att passa på sova då!

Godnatt!

Kommentera inlägget här :