Har blivit påmind....

Om hur gott de faktiskt är att leva, jag har haft en jättemysig dag med min underbara man. Hela förmiddagen har vi suttit på ballis och lapat sol. Jag har inte alls haft mycket ångest, typ inget alls nästan! De har känts hur underbart som helst. Vi la sedan köttet i marinad sen blev de en timmas härlig promenad, iklädd kjol och linne:-D De har verkligen vart sommar värme just nu så har vi 19 grader i skuggan. Jag skriver från mobilen då jag för tillfället inte får igång vårt trådlösa modem, har ett comviq som man tankar på eftersom. Haha man får ju panik av att inte ha ett fungerade internet.... Att vi klarade oss förr. Då jag var liten fanns de bara hemtelefon, när jag var i tonåren kom internet och de där mobilerna som var stora som tegelstenar haha låter ju som att jag är hur gammal som helst men de har hänt sjukt mycket med teknologin på de senaste 15-20 åren. Idag skulle vi aldrig klara oss utan den, inte jag iallafall:-) Nä nu ska jag ta mig en skön och uppiggande dusch. Man blir så trött av solen. Uppfattar senare med lite ljuva vårbilder, kan inte lägga upp de nu. Kram på er så länge!

Kommentera inlägget här :