Då var väntan över...

De ringde vid halv3 från kliniken och de var vår underbara ssk Catharina som ringde.
Jag förklarade läget och hur vi kände kring allt och att hysteroskopin inte kommer att hinnas göras så vi får tina vår frysis innan de stänger vid midsommar. Och att vi så gärna ville få avsluta vår IVF2.
Hon var så förstående så hjärtat nästan brister av glädje... inte var dag någon bara förstår utan att man behöver förklara ihjäl sig.
Så hon antecknade i journalen att vi nu invätar FET, direkt jag avslutade samtalet så cyklade min lyckliga man iväg till apoteket för att köpa ÄL tester =)
Snacka om att den sura minen helt plötsligt suddades ut :D
Nu ska jag bara slappa och sitta här i soffa och sända en massa posetiv livsenergi till vårt embryo i frysen, tänker på vår lille rackare var gång jag åker förbi kliniken med bussen, vilket jag gör minst 2 gånger om dagen till jobbet!
Tänk om... de är vårt älskade barn som ligger där och väntar på oss!
Ja tänk om.... de har man ju gjort ett par gånger!... Men shiiit alltså...tänk om de är så!!! :D

Är så snurrig i luvan nu att jag måste sluta skriva och göra lite vardags bestyr!

Solen kom i mitt sinne istället tillslut, men imorgon har min privata solgud Angelica lovat mig sol... hon e snäll hon!

Tjing Tjing!!

Kommentarer :

#1: Anna

Åh, vad spännande. Jag hoppas så att det går vägen. Det måste det göra!



Kram.

skriven

Kommentera inlägget här :