Då var luggas framme igen =)

Har länge kännt att jag velat klippa lugg igen, de känslorna kommer alltid konstigt nog med våren.
Så idag, blev de åter sagt men dock gjort, självklart med lite hjälp av darling =)
Så här blev det. nu kommer jag har mer som en frisyr istället för allbara uppsatt bakåtslickat i svans.
 En förebild först med de upsatta håret jag menar, som jag alltid har.
Tagen bara för nån dag sedan då de var grilltime =)


Och efter..



Lagomt trött och lite lätt solbränd=)
Men jag är nöjd, känns lite ovant, men de känns mycket skönt!
skulle behöva ta lite på längden oxå, bara nån cm, de är tikigt nött, jag skämmm att säga det men jag har inte klippt mig sedan i januari förra året.
Är jätte dålig på att vårda mitt hår, ska försöka bli bättre på det.

Längtar sjukt mycket tills nu på fredag då jag ska få skämma bort mig med att gör nagelförlängning, de ska bli så underbart nice. Har saknat just de naglarna, de är inte alls samma som de gör på kupolen eller här i bergströmsgallerian. Utan sånna jag hade då jag bodde i övik, har inte haft de sen dess.
De som dässvärre är mindre kul är att Mattias ska till västerås och jobba hela nästa helg, men de har som de ser ut nu lovat ÄNNU bättre väder nästa helg än vad de vart denna så de känns som ett stort PLUS i kanten.

Kommentarer :

#1: Viktkamp

snyggt =)

skriven
#2: Denise

Tack tack!

skriven

Kommentera inlägget här :