Barndomsbilder!

Vilken underbar dag de varit idag, trots allt!
De har vart stålande sol med klarblå himmel, vi har bara suttit ute och gassat & njutit.
Tagit oss en nästan 2 timmars promenad oxå.
 
Jag satte mig idag och tittade igenom lite bilder från när jag var lite som min syster M plockade ihop till mig då vi tömde mamma och pappas hus.

Jag hittade två bilder på mig och mamma och pappa, tyvär lite suddiga då jag knäppt kort på på en bild.


Jag, mamma och vår katt sussie som jag växte upp med, har för mig att hon blev 19år!

Pappa som busar med mig och har krypit ner i spjälsängen till mig haha
Han verkligen älskade att härja med oss, trots att han redan då var sjuk.




Efter middags fikat idag blev detta..
NAMNAM!!


Nu ska de strax börjas med mat som bliir gräddstuvad pyttipanna.
Först en calippo i eftermiddags solen!

Kram Kram



Kommentera inlägget här :