Vill köra igång nu, helst igår!

Har degat i soffan till en massa gamla repris serier, just nu är de gamla hederliga bevvan som går.
Lite kul att se alla de gamla avsnitten igen... värsta nostalgi!

Känner mig mest tom i bollen de börjar komma ikapp nu & jag känner mig så trött & tom!
Ingen direkt energi till nåt. Klart att man blir trött så jag känner mig inte så orolig, psykiskt håller jag ihop bra & ser med spänning fram emot stor mötet jag ska på den 28:e med läkare, FK arbetsförmedling & eventuellt arbetsgivare där jag ska utföra min arbets träning!

De enda jag vill just nu är att ta nya tag så snart som möjligt, ja helst igår :)
Jag är mentalt redo bara att hoppas på att jag blir fysiskt redo snabbt!
Lite tester som & undersökningar som ska göras innan en liten utredning om vad dessa två missfall kan bero på.
utesluta eventuella orsaker som slikatar & en del andra infektioner man kan ha i kroppen som stöter bort fostret.
Kan mycket väl vara slumpen men jag vill kolla upp en del tänkbara risker innan vi testar igen.
Har kontakt med en tjej som fick 5 missfall på raken inom ivf & efter de 5:e så upptäcktes de att hon hade slidkatarr vilket man tydligen kan gå runt med utan att de märks, en sån infektion gör att kroppen stöter bort fostren vid en graviditet. så hon fick antibiotika och en månad efter de plusade hon igen resultatet blev en alldeles nyfödd liten Maria.
Så än finns de gott om hopp att lyckas, finns kanske även en del misslyckande kvar oxå men de tar vi då de kommer.
Har börjat äta extra järn för att se om jag blir piggare orkar inte springa ner till vårdcentralen & betala 250:- för att kolla blodvärdet då jag helt enkelt bara kan börja äta järntabletter för att se om jag får bli lite piggare!
Vilket jag tror att jag kommer att bli.

Nu är snart min bättre hälft hemma så jag ska ladda bryggaren så han har kaffe klart när han kommer hem!
Ha de gott!

Kommentera inlägget här :