Ringa MVC imorgon!

Har bytt namn på bloggen, vad tycker ni? Är faktiskt nöjd med namnet, ska bli bättre på att lägga upp bilder oxå, var sak har sin tid :)
Ska även försöka göra om hela bloggen, göra den mer personlig. Har ingen aning om hur, kunde inte ens lägga in min person räknare på bloggen själv de fick Mattias göra. Jag har blivit så tröööög när de gäller data :) Men de går ju att träna upp igen!

Kan inte sluta tänka på de hopp vi åter fått inför nästa FET, vad behövligt de var. Vet inte var styrkan kom ifrån men nu börjar jag smått känna mig taggad igen. Veckorna bara swischar förbi så snart är vi där igen....scarrryy!

Imorgon ska jag även ringa mvc & avboka min inskrivnings tid som jag fick den 30/9, får se när man får ringa dom igen, man vill ju inte ringa försent då jag vet att dom har lång väntetid för att få komma.


Nattinatt!

Kommentarer :

#1: Sara

Vad roligt att du hittade min blogg. Jag beklagar verkligen dina missfall.

Jag tror verkligen att det är tack vare Prednisolonet som vi har kommit så här långt i den här graviditeten. Är i vecka 35+2 idag så nu är det inte länge kvar.

Du har haft tur som har hittat en läkare som vill testa det, har hört flera som har haft problem med att få det utskrivet.



skriven
#2: jenny

Ja jag gillar namnet på bloggen.. Är ju kul att byta och göra om ibland.. typ städa haha

Jag vill oxå göra om min sida men fattar ju inte hur man ska göra den "personlig".

Härligt att höra att du fått tillbaka ångan igen. Jag känner nämligen detsamma men det varierar ganska stark från dag till dag.

skriven

Kommentera inlägget här :