Snart på banan igen :)

Har just pratat med min ssk på kliniken, och processen är ju som sagt i full gång så de var inte så mycket mer att göra just nu annat än vila & härda ut :(
Så snart jag känner mig redo igen så var vi välkomna att ringa för en tid för vår sista frysis, ska ringa när jag får utslag på ÄL test igen så för jag en ny tid för insättning. Om den vill överleva såklart. Men gör den inte de så har vi 2 hela gratis behandlingar inkl frys förösk ifall vi får till frysen på nåt av dom.

Ja nu vill jag bara sluta blöda & få ägglossning igen, ser redan framåt & längtar till vårt nästa försök.
De var väldigt tur i oturen att de släppte så tidigt den här gången & att kroppen än så länge verkar sköta sina kort rätt med bortstötningen.
Hade varit ett mycket jobbigare sorg arbete om vi hade behövt gå i 5 veckor till som sist.

Idag blir de inte många knop bara vila & ta de lugnt, har en del att göra men de får vänta ett par dagar.
Har verkligen inte tid för missfall nu, men imorgon är jag nog piggare. Är tok trött sitter bara i soffan & halvblundar emellanåt.

En till IVF falun bebis är född!! GRATTIS rasmusnalle till eran lilla Ronja
De har kommit en del IVF falun bebisar i år & minst lika många blir de till nästa år, så de funkar ju med IVF men inte alltid på de första försöken.
IVF borde få mycket mer beröm tycker jag, då vart 5:e par drabbas så kan ni ju själva räkna ut hur många vi är!
Snart börjar ett program om IVF på 3:an, de ska bli intressant att se men dom verkar ha lite problem med att få tag på par som vill medverka.

Nä nu ska jag ta mig en påtår på kaffet!

Kommentarer :

#1: Eve

Hittade hit via rasmusnalles blogg. Hoppas ni lyckas snart.

Vi fick äntligen vår lilla dotter via ivf i falun i juni i år & det var på vårt 5:e försök.

Det tog ett tag & det var klart värt det.

Kramar!

skriven
#2: Denise

Tack, vilka underbara nyheter. Ja hoppet finns än pm att vi en dag oxå får vårt efterlängtade barn! Roligt att du tittade in & lämnade en kommentar!

Kram Kram

skriven

Kommentera inlägget här :