Ny behandling vid nästa FET!

Sitter & tar igen mig en stund i soffan, håller på med middag samt lite annat plock emellan.

Vid nästa FET som förhoppningsvis blir i mitten på oktober, så kommer de att lägga till ett läkemedel åt mig, jag kommer få äta prednisolon (kortison) från dagen jag får tillbaka embryot. Läkaren ville lägga till de sa min sköterska igår. Ja jag tackar bara & tar emot, vet gentligen inte riktigt varför, har ju problem med psoriases i mitt vänstra öra samt i hörsel gångarna, har kämpat med de sen jag vart lite & varje gång jag ruvat & plusat så har de blivit värrre. Får höra lite mer sedan vad den är bra för, jag vet att den drar ner ens imunförsvar vilket tydligen ska hjälpa pyret att stanna kvar.

Nä nu ska jag kolla till maten, skriver kanske senare.
Idol & arga snickaren på tv ikväll tjoohoo!

Kommentarer :

#1: Tea

Självklart får du länka till min blogg =)

skriven
#2: Denise

Härligt, Tack Tack! Skoj att du kikade förbi här :)

skriven

Kommentera inlägget här :