Mys middag i höstrusket!

ute på kvälls prommis med e helaste paraplyet


Regnig höst promenad från -09!

Idag blir de inte många knop, myser runt här hemma & njuter av att de är helg & att vara med min man!
Till middag idag blir de ryggbiff med någon go karlsson sås & råstekt potatis, kommer bli så gott de vattnas i munnen av bara tanken!
Sen blir de soff mys & titta på de skräp som tv`n har att erbjuda, Mattias dator kraschade för ett par dagar sen & nu har även jag fått nåt hemskt trojan virus som har kraschat min dator.
Tur de finns resurser på Mattes jobb, han cyklade dit & lånade hem deras köks laptop så vi skulle ha en i helgen iallafall, känner att paniken växer med tanken på att vara utan dator, men men de får gå de me, gud så mycket man ska få gjort medans den är på lagning, nyttigt för mig att vara utan data ett par dagar.... men fyyyy så tråkigt de kommer bli stundtals!
Somnade väldigt sent inatt pga av hemska sammandragningar i magen, den blev hård som en boll och de gjorde så ont. Hoppas den läker helt snart! En vecka imorgon sedan missfallet så den bör ge med sig nu tycker jag!

nä de var all från mej denna gång, blev helt tom i bollen :)




Kommentera inlägget här :