Mys besök från smedjebacken!

Vid elva ringde telefonen, de var våra underbara vänner från smedjebacken som var i falun & ville kika förbi!

Sagt & gjort, vad trevligt de var, blir lika glad av henne varje gång. En så underbar tjej med ett hjärta av guld. Vi räknade ut att vi kommer göra FET ungefär samtidigt.

De enda jag ska kolla upp innan är mina tarmar som fortfarande är ur balans, har vart dålig i magen sen i maj (ursäkta språket) Har lämnat en massa prover men de hittar inget fel, har även blivit värre med min värk i ländryggen. Behövs bara så lite som att dammsuga för att jag sem ska bli invalid & ha jätteont.
ska lämna in ett prov nu för magen dom, ska kolla ifall jag har inflammation i tarmarna. Vill så gärna få ordning på de här nu, skulle vara skönt att få ordning på de innan jag ska börja jobba. Så jag slipper släppa vad jag än håller i för att SKYNDA in på toan!

De är de enda jag tänker kolla upp innan vårt nästa FET, om de blir pannkaka igen så kommer jag kräva en del underskötningar samt alternativ behandling. För nu använder vi oss av vår sista frysis & nästa steg ifall de inte tar sig ordentligt är en helt ny IVF behandling, usch..... hoppas vi slipper de.

Den här dagen gick ju fort, mycket bra!
Nu är snart min man hemma oxå, min höjdpunkt på dagen.
Blir så glad varje dag när han kommer hem han gör mig hel <3

Bara att klura ut vad vi ska äta till middag idag?!
Några förslag kanske? :)

Kommentera inlägget här :