Min besöks räknare har försvunnit!?

Känner mig lite sad, upptäckte igår att jag lyckats fiffla bort min besöks räknare här på bloggen :(
Så typiskt mig att lyckas med oxå, men Mattias ska hjälpa mig att göra en ny.
Jag hade ju kommit upp i 250st på 2veckor, de var lite roligt. Men de är bara att börja om!

ska nu göra mig klar för att åka in till city, vi ska sola. skulle gjort de redan igår men tröttheten tog över.
Imorgon blir jag hela 31 år, kommer inte fira nåt särskilt. Jag & Mattias går ut och äter lite god mat & bara ha e mysigt!
På söndag ska vi uppvakta Lina & Henkes dotter Flisan som blir 3 år, de ska bli roligt!

 Älskar barn de ger mig trots min ofrivilliga barnlöshet så mycket energi & lycka. Jag är så glad för att jag faktiskt kan vara runt barn överhuvudtaget, jag vet många andra i vår sits som inte klarar de, vilket jag även respekterar & har förståelse för. Men jag blir ju inte lättare gravid för att ja surar över att andra lyckas & kan få barn. Men jag kan tycka att de är fruktansvärt orättvist & jag är även avundsjuk på barnfamiljer, fast inte på ett bittert sätt.
Hoppas jag får fortsätta att känna så :)


Kommentera inlägget här :