Massage!

Min pappa som tar mig sista biten till altaret, så underbar känsla! ÄLSKAR dig pappa!

En härlig dag att minnas tillbaka till, vår underbara bröllopsdag!
Min man kom hem men han stack iväg lika snabbt igen, han bör väl snart vara tillbaks, han har fått sina knotor knäckta & välbehövlig massage idag. Jag kan tyvär inte massera honom pga av mina egna krämpor sen tar jag i för löst & har alldeles för lite tålamod haha stackars min man!
När de kommer till vice versa så är jag grymt bortskämd med att bli ompysslad & få fot samt rygg & nack massage. Jag jag har de så bra med min bättre hälft, så bra att jag är avundsjuk på mig själv!

Ska ringa min massör på måndag & åter boka en ny tid för massage, hade ju en tid bokat samma dag som vi räddade vilja ur trädet. men den fick jag boka av sen blev jag gravid & då får man inte ta emot massage helst under de första månaderna.
De är ett presentkort som måste spenderas innan jul så de är bäst att passa på nu att njuta & får bli ompysslad innan nästa försök!

Undra hur jag kommer att klara att hålla de hemligt för er alla när vi drar igång igen, man vill ju liksom skrika ut de till hela världen av lycka, men inte nu dags för mig att träna på de oxå behövligt är de oxå!
Men jag har blivit mer & mer försiktig om vad jag lämnar ut om mig & själv!


Har en kelgo katt som jag måste ta reda på, som skriker efter kärlek, hemska värld han skulle nog ringa katthemmet & klaga på oss som ägare om han kunde nog....ooohhh vilket gnäll!

Gibzon myser med sin matt!

Kommentera inlägget här :