Livrädd!!!!

Sitter just nu med två olika märken utav ÄL tester med posetivt besked på båda, jag har ÄL & tanken får mig inte riktigt att studsa av glädje utan istället kommer alla rädslor fram, har ju hittils inte fått vänta barn utan har väntat missfall. Jag slits nu mellan hopp och förtvivlan på om jag ska våga ringa vår klinik med detta besked, ska vi våga tina upp vår frysis & försöka igen. Alla tankarna gör mig alldels tårögd, Jag känner mig livrädd för att åter igen lämna ut oss fullt i andras händer, livrädd för att åter igen få ett plus & att lyckan ska bli kort, att de bara åter igen ska bli ett smakprov på att få bära vårt kommande barn!

Samtidigt säger något inom mig att de är klart att jag ska ringa..... men jag vet inte!
Kände mig så redo igen tills idag då jag fått svart på vitt att jag faktiskt är redo, jag är fysikst redo.
Ska låta de här sjunka in under dagen, ringa min klinik & höra vad dom säger!

Kommentera inlägget här :