Livet utan Embi!!


Känns lite tungt idag. Fick smaka på hur de är att vara så nära men samtidigt så långt borta!
De kändes för bra för att vara sant redan när jag fick utslaget på stickan, hade för ca en vecka sedan räknat ut att jag skulle vara tvungen att börja med testerna från igår, då jag även beställde testerna på nätet 21 st för 169:- på apoteket kan man endast köpa 7st för 249:-
Idag kom stickorna + att jag hade 4 stickor kvar från apotekets så jag tog ett sånt igår & fick inget utslag. Kissade först idag på de jag beställde & fick utslag jättesnabbt & starkt, tänkte som sagt att de är för bra för att vara sant & testade igen med apotekets clear blue, fick utslag på de oxå.
Kände igår kväll hur de spände & drog i äggstockarna & att de nog var dags för ÄL. Men de har hänt så mycket i tjej magen den senaste tiden att man vet inte vad man ska tro om allt man känner & inte.

Vet att jag sagt till min familj & mina vänner att jag skulle hålla nästa gång hemlig, vet inte hur de kommer gå med den saken då jag har andra läsare som oxå följer vår resa som oxå kämpar med IVF söm man så gärna vill dela med sig till.
Läser en del bloggar & jag har länkat alla på min sida, kika gärna in hos dem!
Har precis lagt upp en blogg som heter Livet utan Embi har följt den ett tag pga av att dom som vi oxå kämpar inom IVF dom hade turen att till slut lyckas Men förlorade Embi för en vecka sedan i V36, de är en otroligt gripande blogg, hon skriver så ärligt om deras sorg över att förlorat sin son!
När jag läser så rinner tårarna över den tragedi de hamnat i, så ladda med snyft papper & kika in på hennes blogg ni kommer inte att ångra er.

Vi kommer försöka själva den här månaden, hoppet är de sista som lämnar en & värre mirakel har ju inträffat. Kanske lyckas vi med att bli spontant gravida!! De skulle ju vara coolt!

Nu blir de en promenad till affären & försöka komma på nån middag, har ingen aptit men nåt måste jag försöka få i mig!

Kommentera inlägget här :