Lite födelsedags shopping!

Då var vi hemma efter en tur i staden, i regnet! Har tagit oss lite kaffe & färska tekakor med emil skinka & tomat på *mums*
 Tur de mesta ligger i gallerior numera.
Strax innan vi skulle åka så knackade de på dörren & där stod hela familjen Krantz & sköng för mig, med sig hade dom nybryggt kaffe & en orkide blomma, en av mina favorit blommor!

I stan spenderade jag lite födelsedags pengar, de blev ett par byxor, vardags t-shirt, lång härlig polo & en gigantisk rund halsduk som man kan försvinna under i vinter!
Uppdaterar sen med bilder på mina inköp! Ska inskaffa mig lite hårfärg till veckan. Sen är jag redo för jobb <3
De blev en solning oxå, som tog riktigt bra på oss båda!

Nu ska vi bara vara hemma & mysa & äta gott!

Har haft en jättebra dag, so far!

Kommentera inlägget här :