Inte många timmar kvar nu....

Har just tittat klart på one tree hill på, var ju inte de bästa slutet :( En lång vecka till nästa gång, har 20 miljoner saker att göra så den kommer nog rulla på bra hoppas jag. Den har dagen börjar äntligen lida mot sitt slut, den har vart lång & stundtals plågsam!
Trodde faktiskt de skulle göra mycket ondare att få missfall, men de är nog väldigt individuellt. Kanske inte ens satt igång ordentligt... de märks!
Kommer somna tidigt av utmattning måste upp tidigt oxå för att ringa kliniken.

Min syster Mimmi ringde idag & prata lite. Hon har skickat ner en massa ljudböcker & batterier till mig, dom skulle komma imorgon trodde hon. Riktigt omtänksamt av henne, hon har själv haft 3 misssfall så hon förstår hur de känns. Hon fick sitt första barn efter många års kämpade sen blev de bara pannkaka av de av syskonförsök!

Idag blev de tacos till middag, fick i mig några tugger bara men dock alltid nåt. Känner mig yr & konstig vilket förmodligen inte är så konstigt heller med tanke på omständigheterna.

Nä inte många timmar kvar nu....
Tills jag kryper ner i sängen & säger godnatt!

Kommentera inlägget här :