Hopp om livet!

Känner mig låg idag, kände av ångesten direkt när jag vaknade. Den verkar inte riktigt vilja släppa.
Antar att en del nerver spökar inför morgon dagen, är jätte nervös känner jag. Jag hoppas de kommer gå bra, vill så gärna komma igång med nåt nu, är på tok för frisk för att bara gå hemma.

sen väntas en del andra besked den här veckan, som jag kan säga att jag är mycket mer nervös för än morgon dagen, skulle nog vilja tro att min ångest kommer för den sakens skull, har legat över oss båda länge nu med massor av ångest & skam! Men jag hoppas & hoppas!
Slutar den här veckan som de är tänkt så öppnas nya dörrar för oss... hopp om livet igen!

Vet inte vad jag ska hitta på idag, har en del att stå i hemma varvat med lite samtal.
Så de är väl bara att fyllla upp kaffe koppen igen & sen sätta igång!

Kommentera inlägget här :