Häxvrål är fina grejer!

Tänkte skriva av mig några rader innan de är dags för middag som idag blir korv & makaroner.
Har haft en ledsam dag idag har haft ont blandat med tårar om varför vi inte fick lyckas den här gången heller.
De gör ont & känns jätte tungt än om man ser framåt så gör de inte mindre ont känns bara lättare att när man håller sig sysselsatt.
Den 28:e ska jag på möte med försäkringskassan & min läkare för att planera min arbetsträning, äntligen :)
Ska bli så roligt att få komma igång igen, behöver de mer än nånsin nu känner!

Tog en skön promenad med mattias när han kom hem från jobbet för att skingra tankarna lite.
De gick inte i många knop med tanke på värken i magen, men de var skönt med frisk luft & lite andra intryck.
Nu tampas jag med en fruktansvärd huvudvär, samt yrsel & fruktansvärt trött. Tror jag behöver blodvärdet uppkollat, ska ringa vc imorgon för att få kolla upp de!
Igår när vi skulle lägga fick Mattias leda mig in till sängen var så yr & hade svimnings känsla.
Kan ju bero på lite av varje just nu känns de som.

Nä nu kom mattias hem med 2 paket som han hämtat på posten ett är från syster mimmi & de andra vet jag inte vad de är för rolig surprice :))
Åh häxvrål oxå :D

Kommentera inlägget här :