Fredag redan?? Kändes som de nyss var fredag :)

Är så lycklig & nöjd med livet!

De har blivit fredag igen oxå, shit vad dagrana/veckorna går. Vet inte om jag hänger med riktigt.
De är så otroligt mycket på gång nu, mycket bra saker... bara bra saker :)
Nästa vecka kommer bli en hel del att stå i de kommer sättas punkt för mycket. Och nya dörrar kommer öppnas för oss, äntligen! Känns bra att de börjar hända saker i ens liv, känns som man stått stilla i kvicksand de senaste åren.
Jag är inte längre rädd för vad morgon dagen ska ge, jag ser med spänning fram emot de varje kväll. De är stort för mig att få lägga sig om kvällarna utan nån större ångest, att känna sig nöjd med dagen & famförallt med mig själv!

Kommentarer :

#1: jenny

Härligt härligt!

Man blir lite inspirerad och glad när man läser att du är så uppåt och mår bra. Önskar er en trevlig helg!

skriven
#2: Denise

Tack Jenny! Ja de känns bra att äntligen få leverera posetiv energi, har mest varit de motsatta från min del, då jag vart sjuk i deprission i så många år, man går miste om så mycket! Men nu börjar jag sakta men säkert få allting på plats igen! Tack för din kommentar. Önskar er en trevlig helg oxå med bonus barnen!

skriven

Kommentera inlägget här :