De luktar blött, för de regnar så mycket ute!

Då räknas man numera som 30+ då! Är så glad över att så många har grattat mig på fb, de var jätteroligt att logga in idag & läsa vad alla skrivit!

Jag vaknade först vid halv sju i morse av att Mattias studsar upp ur sängen & tänder upp hela lägenheten & springer ut & in ur varje rum & sniffar. Han tycker de luktar skit!!!
Jag sniffar lite & säger sen trött som tusan - Nä de luktar blött, för att de regnar så mycket ute!
Mattias tittar bara på mig & fortsätter sitt sniffande & letande. Jag går in på toaletten & hittar då boven i dramat fast helt rätt & riktigt i katt lådan!
När vi la oss igen hade även min näsa vaknat & inte luktade de blött & regn näää usch de luktade verkligen skiiiiit, huvva!

Regnet bara öser ner ute har egnat konstant i snart ett dygn nu & vi som ska in till stan en sväng.
Mattias har åkt till sjkuhuset & hämtat hem sin farfar som legat inne med tarm problem, när han är klar så ska vi göra stan.
Blir nog en solning oxå, vill se pigg & fräsch ut när jag ska börja jobba med!
Jisses vad jag längtar till jag får börja, men 14dar kommer att gå fort!

ska ta mig lite mer kaffe nu sen en dusch & lite piff här hemma!

 

Kommentera inlägget här :