Bara en vanlig dag....

Måndag idag & löning! ska sätta mig med en kopp kaffe & göra lite räkningar efter jag uppdaterat bloggen.
Nödvändigt ont, men skönt när de är gjort!

Imorgon eftermiddag har jag träffen med min läkare & handläggare på på FK, känner mig sjukt nervös, tror säkert de kommer att gå bra, vill bara få de gjort så jag får köra igång med arbets träningen nu. De ska bli så skönt att få komma hemifrån ett par timmar om dagen.

Vi kollade på en jätte rolig film igår, både jag & Matte låg dubbelvikt av skratt. Den heter the back up plan & jennifer lopez har en av huvudrollerna. Klart se värd!

I eftermiddag ska vi ha en date med Rosanna & Robert, dom ska ner till falun idag på ett besök på kliniken, hoppas åter igen att dom får nå posetiva besked nu!

Hade tänkt att göra en ordentlig stor städningen här hemma idag, med en rejäl damm torkning, 4 katter dammar rätt ordentligt. Sen ska jag försöka hinna med en solning oxå.



Så här såg löpsedeln ut då jag & en vän till mig räddar en katt ner från ett träd, efter att ha setat där i en vecka!! Nästan hela första sidan + en helsida inne i tidningen!


Kommentera inlägget här :