Äntligen så är de fredag igen!

Älskar fredagar, då är helg & man får ligga & dra sig med darling på mornarna!
De är livet de!
Pratade med underbaraste Emma.E idag de var länge sedan nu, men som vanligt så kändes de som de bara var igår vi pratade sist! Har så otroligt MÅNGA & underbara vänner, de tråkigaste jag hört nån säga om mig är ett litet skvaller från några för mig helt obetydliga människor.. men iallafall de som sagts är att jag bara kan umgås med en i taget hahaha säger jag & skrattar dom rakt i ansiktet.
Att folk ska uttala sig så om människor dom inte ens känner. men jag tyckte var lite komiskt för de mesta skvallret som går om allt & alla är oftast 90% osanningar. Den svenska avundsjukan är den värsta avundsjukan & de är därimot SANT!

Men från de ena till de andra...
så håller jag på bli galen på alla getingar & blomflugor vi har i år, de är ju helt insain!
De tar aldrig slut man sitter ständigt med en tidning vid sin sida så man sanbbt kan försvara sig när de kommer!

Den första november åker jag & darling ner till sthlm igen & bor på hotell i centrala stan.
Mattias & hans arbetskamrat Lena ska ner & få en kurs i specialkost, mycket bra att de på papper.
Så då ville han ha sin fru med sig som sällskap & mig går de ingen nöd på i sthlm hittar nästan bättre där nere än vad jag gör i falun. Nä men de blir väl till att träffa upp Monika & förhoppnings vis hinna träffa nån kusin oxå!
Hotellet vi ska bo på är hur fint som helst, annat mot Hotel dialog i kungens kurva!

Har mycket som ligger på nu så jag börjar känna mig lite stressad & ofokuserad uppe i luvan!
Men de kommer gå bra & framförallt de kommer bli så jäkla bra när allt  är klart!

Efter en öl på globen shopping!!Hotellet

På globen shoppingMe and my LOVE!!
Efter en öl på globen shopping

Lite bilder från sthlm globen -09 när vi var & kolllade på pink!
En grym helg att minnas, guuuud så roligt vi hade!
Jag & Mattias kan verkligen har roligt tillsammans, behöver inte åka långt de räcker med att sitta hemma i soffan, Jag älskar han så oerhört mycket, min trogna livskamrat <3

Nu knackade Rosi på & bjöd in mig på en kopp kaffe. så de får bli allt just nu!
ha de gott!

Kommentera inlägget här :