skiiit mage!!

Sitter med kaffe & laddar mentalt for min tid hos lakaren kl 13.
Jakla skiit mage rent ut sagt, har  idag (som alla dagar) sprungit som en tok fram & tillbaks pa toan. Och ont har jag i tarmarna, riktigt ont emellanat.
Mi storsta fasa ar att jag nu blir remitterad till tarm & att dom maste ner med en kamera, endera i magen eller upp bakvagen!
Hur fixar man sant? Usch vad jobbigt de ar, vill inte alls ga, ar sa fruktansvart trott pa att springa till lakare, men de har maste jag fa ordning pa tills jag borjar jobba & helst innan mitt kommande fet, kan ju vara ett problem med mina tarmar som stoter bort vara sma foster.
Jaaa Usch.... kanner mig som ett nerv vrak for tillfallet.

(skriver fran en utlandsk dator sa jag har inga aao, hoppas de gar bra att lasa anda)

uppdaterar sen igen efter besoket!

Kommentarer :

#1: Emmy



Usch! Hoppas att läkarbesöket ger något!

skriven
#2: Denise

Tack Emmy!

Ja nu vill jag fa ett slut pa detta, de borjade i maj da jag bade forlorade min mamma & vart ofodda barn, med 2 veckors mellan rum. Trodde forst de var en rejal stress mage, men borjar nu inse att de ar nat mer an sa, da inga mediciner hjalpt! aterkommer senare med en update!

skriven

Kommentera inlägget här :