Riktigt SPÄNNANDE & samtidigt äckligt SKRÄMMANDE!

Nu har resan mot fet nr2 börjat, fick min blödning igår. Så nu ska jag snart plocka fram mina älskade ÄL stickor, har kissat på så mycket stickor de senaste månaderna att de känns som att nåt saknas när man inte behöver.. helt skadat faktiskt!

Kommer ofta på mig själv att sitta & stirra ut i tomma intet, totalt borta i min egna lilla värld.. ivf världen!
Är så rädd inför nästa försök men samtidigt oxå laddad till max!
Tänker mycket fast jag inte ska på om vi åter igen ska vänta missfall istället för ett friskt litet barn.
Slutar de i missfall igen så har jag haft tre missfall på 6månader. De är som sagt lite svårt att inte tänka på det.

Ja de är riktigt SPÄNNANDE & samtidigt äckligt SKRÄMMANDE! 

Kommentarer :

#1: The one and only Nettan

Hej

Jag känner så med dig och hoppas verkligen att det går bra denna gången. Alla som vill förtjänar att få uppleva föräldrarskapet.



Ha en skön söndag / Nettan

skriven
#2: My

Lycka till med Ivf. Det kommer att lyckas ska ni se! Håller mina tummar.

skriven

Kommentera inlägget här :