Ny vecka, nya tag!

Ny vecka nya tag!

Känns i kroppen som att jag håller på bli förkyld :( Men förutom de så är de helt okej med mig!

De regnar & är gått & trist, jag ska plocka lite här hemma, sen blir de en promenad ner till vc & lämna lite prover som min läkare ville ha tills jag ska träffa henne på torsdag! Hoppas dom hittar vad som är fel med mina tarmar & hoppas oxå att de är lätt åtgärdat då oxå!

Jag och Mattias ska ta tag i träningen igen oxå *jiiippiii*
Vi tränar på ett jättebra ställe som ligger mitt i stan, Må bättre heter det! Fast nu är de bra länge sedan vi var dit.
Man blir ju så mycket piggare & starkare när man tränar. Ska föröska få med Mattias på nåt spinning pass oxå, behöver bättra på min kondis!

De var en liten update från mig så länge!

Kommentarer :

#1: My

tack för kommentaren. Nej, det måste inte vara en släkting som man får änglarna av. Men just nu vet jag inte om det blir av. Men det kvittar. :-) Annars hör jag av mig!

skriven

Kommentera inlägget här :