Min vän bad mig svara på dessa frågor, en rolig grej!

Min goa & härliga blogg/IVF vän Jenny, bad mig svara på dessa frågor i min blogg, så här kommer de :)


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Detta uttryck kan knyta an, de är så känsligt. Jag älskade min dotter för behållslöst från första stund.
( Bara ett andetag bort skriven av Sanna Nova Emilia. Deras dotter dör i sömnen 15 månader gammal. En jätte tragisk & fin berättelse om deras sorg & kampen tillbaka)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min man :)

3. Vad var det senaste du såg på tv? 
nån dans tävling på Mtv tror jag 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
19:30

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv`n & min man som äter chips :)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
1 timme sedan, visslade in lite katter :)

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Facebook


8. Vad har du på dig?
Gråa mjukis byxor & en vit t-shirt (min favorit färg är grått)

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Kommer ej ihåg


10. När skrattade du senast?
5 minuter sedan

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Bröllopsfoto, svart smide ljust stake, 3 tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
De gör man ju rätt ofta, inget jag kan komma på nu

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Roligt/klurig

14. Vilken var den senaste film du såg?
Killers (jättebra verkligen)

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj.... den listan kan ju bli hur lång som helst... skulle nog shoppa ihjäl mig tillslut. Husvagn, båt, fet villa i svergie & utomlands, kläder, skor, handväskor, FIN fiiina grejer till våra kissar... ja sen skulle jag skänka pengar till välgörenheter men de var ju inte frågan.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till?
Helst inte då :)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
 stympa/tortera pedofiler & våldtäktsmän, inte bara en sak kanske..men, men!

18. Tycker du om att dansa?
Jaa, dansar även nykter :)

19. George Bush?
HEMSK människa!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Theo & Vilja (vill helst inte släppa på dom, kommer att använda dom än om min vän/familj snor de nu ;)

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Oooo jaaaa, de kommer en dag att ske oxå. en dröm är att man har en lägenhet i spanien när man blir 40-50+ :)

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
hehe ingen aning, har svårt att tro att de fungerar så

Så de var de, rätt rolig grej faktist!

Kram på er

Kommentarer :

#1: jenny

hihi visst krävs det att man får tänka till lite.. tar oxå mer tid än vad man tror att svara på dessa... tyckte oxå det var kul att göra

kram

skriven

Kommentera inlägget här :