Läkarbesöket/tattos

Blev inte så mycket klokare hos läkaren, ska skickas till röntgen för att kolla upp ryggen & blev remitterad till sjukgymnast. För att försöka mjuka upp ländryggen, hon trodde de var en  inflammation. Hon skrev ut paraflex åt mig, den kunde jag även ta vid behov om jag blir gravid skulle tas med panodil.
Fick lämna en del blod prover hela 4 rör, bla.  sänkan ville hon ha, för om man har inflammation i tarmarna så kan den vara lite högre. Mitt prov som svarar på om jag har blod i avföringen är inte klart förän om 4 veckor. Hon skrev ut nåt pulver för magen som jag skulle blanda med alt. kräm, gröt eller fil 2-3 gånger dagl. Om de inte skulle bli bättre så var de bara att sluta med de och invänta provsvaren.
Hon kollade även upp b12.
Sen fick jag konstaterat att jag har rest less legs. Inget att göra åt tror jag, bara fruktansvärt jobbig känsla/smärta som strålar ut i benen.

Ja man är inte mer än 31 år men jag känner mig mer som 60+
Bara att gilla läget!

Ssk som tog blod proverna gillade min tattuering på under armen.
Sånt är roligt att höra, skulle försöka lägga upp en bild på den nu, men bilden var för stor.
Ska ta en ny & lägga upp senare så ni får se den. De är en jättefin (tycker då jag) ängel.
Jag har 10 st utspridit på min kropp :)
H'r kommer två st en på mitt lår & på min fot!

Tatto Nr 10


Nr 9 äntligen klar!

De var 2st bara åtta kvar då ;)

Ska börja stöka med maten nu, de blir pasta med köttfärs sås till middag!

Kram på er!







Kommentarer :

#1: My

Åhh fan vad nice!! Jag vill tatuera mina barns namn längs hela ryggraden från nacken och ner ;-) har redan flera men de är inte så fina längre :-(

skriven

Kommentera inlägget här :