Då laddar vi inför FET nr 2 <3

Idag börjar vi färden mot fet nr2, Idag åkte Äl stickorna fram skulle tro att ÄL kommer inom de sju närmsta dagarna! Känns helt underbart att vara igång igen & stundvis självklart oxå skrämmande!
Nu ska de banne mig gå vägen när jag ska änvända mig av både prednisolon & fragmin den här gången samt trombyl & progestron som tidigare gånger. Kommer vara ett levande apotek när de kör igång!
Klart man tar alla knep & trix som erbjuds av läkare, hoppas nu prednisolonet hjälper oss att få behålla vårt barn, jag känner mig inte orolig för att de inte ska fästa, de har ju gjort de under mina båda ruvningar, men sen bestämmer sig min kropp för att stöta bort de på nåt sätt... riktigt oförskämt & egoistiskt av min kropp tycker jag!!!

Imorgon kommer Mattias mamma ner på besök dom ska stanna hos oss hela helgen, på lördag ska vi bli utbjudna på restaurang & jag vet redan vad jag ska äta en oxfile planka :)
De bara vattnas i munnen på mig när jag tänker på den goda plankan.
De ska bli mysigt att få besök av dom!


Kommentarer :

#1: Katja

Åh spännande med fet.. Önskar er all lycka o håller tummarna stenhårt!



Låter som om ni kommer få en bra helg :o) Vi ska göra sista piffet i huset, målningen, så städning o upp med gardiner o nästa vecka är det flytt :o)



Kram!

skriven
#2: Linda

Håller alla tummar och tår!!!

Sedan får du ursäkta en icke insatt, men vad betyder egentligen FET? Aldrig hört den förkortningen förr.



Menåååh vad gott med plankstek (som jag kallar det)! :o)



Trevlig helg!

skriven
#3: Denise

Linda :Tack sa mycket for de hallna tummarna (skriver fran en utlandsk dator sa jag har inga aao )

FET - Frozen Embryo Transfer, Jag & min man har ett befruktat & nedfryst agg kvar pa klinniken, som tinas upp & ges tillbaka till mig pa 6:e dagen efter min agglossnings dag.

De ska bli ska bli sjukt gott med planka imorgon!



Katja: Tack Tack!

skriven
#4: Linda

Aha, tack för svaret! Så fashinerande och fantastiskt vad tekniken klarar av idag! :o)

skriven
#5: Denise

Jag de ar helt otroligt vad man kan gora inom medicin idag! Och an om de manga ganger ar tungt med alla behandlingar, sa ar de stort i sig att man fatt den har erfarenheten!

skriven

Kommentera inlägget här :