Skrivkramp!

De har varit lite tyst från mig, har hur mycket som helst att berätta men har drabbats av nån sårts skrivkramp, har börjat på flera inlägg tidigare, men ångrat mig för att publicera!

Onsdagen förra veckan fick jag äntligen komma ut i arbetslivet igen & jag trivs hur bra som helst.
De är en sån underbar stämning mellan personalen. De är så skojsigt att få gå runt & bland alla baby artiklar & drömma om allt vi ska köpa när/om vårt barn kommer!
En sak är då säker, de kommer bli en bortskämd liten kid, jag är ju helt såld på den norska STOKKE serien, självklart är den serien bland de dyraste de har i butiken oxå, men så fina saker!

I lördags var vi till graven & tände ljus på Mattias brors minneslund, efter de gick vi till den allmänna minneslunden för att tända ett särsklilt ljus för min mamma samt ett ljus till för våra ängla vänner.
De var tungt att sitta vid minnes lunden & tända ljuset för mamma, När jag tänt ljuset så tog Mattias de för att sätta de på marken & samtidigt så säger han : Nu brinner de för dig i Falun oxå Marie-Anne... då kunde jag inte stoppa tårarna som hejdlöst började rinna ner för mina kinder, tänker på henne ofta & oftast var gång fylls mina ögon med tårar, precis som nu då jag skriver....
 Jag saknar min Mamma <3
De var så fint att gå runt på kyrkogården & se alla ljusen som brann för våra änglar som saknas på jorden!

I söndags så åkte jag med Lina & hennes dotter flisan 3år in till stan, hon skulle handla hem maskerad kläder till de små liven som skulle vara utklädda en dag på dagis, efter de så tog vi en promenad från stan till kålgårn där flisan fick leka av sig & vi värmde oss med en kanna kaffe som Lina bryggt med sig, en riktig mys söndag.
Är jätteglad för att jag träffad henne, så himla lättsam & rolig liten norrläning... hehe precis som jag :D

Idag är den efterlängtade tisdagen oxå med deperata husfruarna på tv!

Sist men inte minst.... Mattias bror fick den 2 november ett tillskott till familjen, de blev en pojke.
Vi ska snart åka upp vet inte exakt, men vi bilar upp med Mats & Anna-Karin. Förhoppningsvis nu i slutet av månaden.

De var en update från mig, hoppas skriv krampen släppt nu :D

Kramar till er <3

Kommentarer :

#1: jenny

STOKKE! Jag är oxå helt såld på deras prylar, vi ska ha både tripp trappen medtillbehör och stokke xplory 2010 med alla tillbehör hihi



får en liten tår iögat när jag läser om din mamma, usch va livet är orättvist ibland!

skriven

Kommentera inlägget här :