Inväntar Filip & Fredrik!

Sitter & iväntar att klockan ska bli åtta och Filip & Fredrik ska inta tv rutan!

Idag var vi ner till Lina & Henke, där blev de prat om jul & de bästa av allt efter vi vart hos Mats & ätit så fortsätter vi kvällen hemma hos Henke & Lina, blir bara en lugn kväll, precis som vi vill ha det. Bokade även in nyår med dom, god mat, raketer & trevligt sällskap kan inte bli ett så mycket bättre avslut på de gågna året!

Och jag lever än på hoppet om att få ringa in de nya året med en bebbe i magen, chansen är oxå stor att vi får göra det! Snart börjar åter igen jakten på vår lille frysis på kliniken, jag har fått höra att våra 2 senaste bakslag vart maximal otur & man brukar ju även säga tredje gången gilt :)
Hoppet har åter tänts, bara resten kvar.. de som vi inte kan styra så nu är de bara att åter igen hänga med i de snabba vändningarna & hoppas på de bästa!

Nä tiden går... nu är de dax för att hänga med Filip & Fredrik!

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Emmelie

Hej =)

kul att du hittade tll mig. Haha ja jag fick mig ett asgarv jag med när jag såg va som stod i boken, haha! Hoppas du kikar in mer =)

skriven
#2: Tina

Åh jag hoppas verkligen du får din "nyårsönskan"!! LYCKA TILL!!! Hälsningar//Tina ("la vie en rose" på familjeliv.se)

skriven

Kommentera inlägget här :