Då var de dags för att börja jobba!

Var idag på avstämmnings möte med arbetsförmedlinegn & försäkrings kassan.
Där bestämde vi att jag nu får börja arbeta när jag vill & min arbetsgivare vill.
Vilket blir på onsdag!!!!
Jiiiiipppiii!

På onsdag gör jag mitt första arbetspass på babyproffsen och med de så går en dröm i uppfyllelse för mig, att få jobba i buitk & helst med baby/barn artiklar!
Nån har visst ändå hört mina böner, känner en sån lättnad & glädje, att äntligen få komma ut i abretslivet igen!
De här kommer bli hur bra som helst, funkar allt bra, har jag möjlighet att få vara där ett år till att börja med. Är där två timmar om dagen fram till januari, då först får jag utöka arbetstiden ifall de är aktuellt.

Mattias är i sthlm på kurs, kommer hem imorgon. De är väldigt tomt här hemma & särskilt när man fått så glada nyheter man vill dela med sig av.
Men han var verkligen glad för min skull när jag pratade emd honom tidigare, så många som är glad för min skull, jätte roligt faktiskt att ha så många runt sig som bryr sig <3

Imorgon är även en stor dag i vår familj, särskilt på Mattias sida. Då hans bror & fru imorgon ska få sin lilla bebis plutt med planerat kjejars snitt. Så himla spännande, är alldles pirrig av förväntan på vad de blir för nåt!

De var en liten update från mig!
skrev ett jättelångt inlägg igår kväll oxå & när jag skulle ladda upp de så krashade datorn och de blev inte sparat i utkast... surt var de! Grinig blev jag!

Kram på er!

Kommentarer :

#1: malin

Är så glad för din skull :)Massvis med kramar ill dig från oss :)

skriven
#2: Linda

Usch, ja det är så irriterande när ett långt inlägg mans krivit bara försvinner! Då tappar man all lust att fortsätta skriva!



Men GRATTIS! Vad kul, och på Babyproffsen! De har så mycket fina grejer!:oD



Kram L

skriven
#3: My

Grattis till nya jobbet! Håller med, jag älskar att jobba i butik, gärna med baby saker eller med märkes kläder ;-)

skriven

Kommentera inlägget här :