Bara en vanlig dag :)

Darling stökar med maten så jag passar på att skriva några rader medans, de fläskfile m.klyft potatis & bea... mums mums!
 Idag har vi inte gjort nåt särskilt, tagit oss en promenad. På förmidagen kollade vi på senaste Beck filmen Levande begravd. Den var helt okej, inte lika spännande som de brukar vara tycker jag.

Dagarna på jobbet flyter på, känner nu att 2 timmar per dag är en alldeles lagom start. Är helt slut framåt eftermiddagen. Så en mjukstart så här är precis vad jag behöver. Tänker verkligen inte bränna ut mig en gång till. Nu får de vara nog, jag stänger de kapittlet för gott. Been there done that liksom :)

Måndag är de dax för mig att röntga ryggen, så får man se om dom kan komma fram till vad mina fruktansvärda smärtor kommer ifrån, förmodligen bara sviter från min allvarliga trafik olycka sommaren -95. Men hur de än är så vill man ju veta, de är ju bara att acceptera & gå vidare om de är så.
Har påbörjat att skriva ett inlägg om just den svåra olycka som jag var med om då jaga var 15 år, men de är svårt att sätta ord på allt, då jag även har en del minnesluckor.
Men så snart jag fått ner de så de går att läsa & förstå så ska jag publicera det.
De är inte först nu på äldre dar som jag riktigt förstår vad jag egentligen vart med om & att jag egentligen inte ska sitta här idag.

Nu är maten klar & jag ska sätta mig & äta.

Kram på er

Kommentarer :

#1: louise

Hejsan...

Gla ja blev för din hälsning...

Ska läsa igenom din blogg nån dag när ja får tid till övers... jätte kul att få se den.. hoppas helgen vart bra!

kramar från oss

skriven
#2: Linda

Vad roligt att arbetet går bra och att du fått börja i lagom tempo!

Den där olyckan verkar onekligen traumatisk och allvarlig, men att skriva kan vara ett sätt att bearbeta. Så är det för mig i alla fall :o) Ta den tid du behöver, det kommer när det kommer.

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :