Trött, dag 10 IVF

Har varit & gjort stan ett par timmar och jag är alldeles trött & färdig.
Vi köpte på 3st grav test =) Ett clearblue digital och 2 vanliga clearblue!
Fast de känns lite som en evighet till TD =)


Har fått så fruktansvärt ont i en tand, så ont att man inte ens kan öppna den och prata.
Man blir alldeles färdig emellan attackerna och de enda jag vågar ta till värken ör treo egentligen de enda som funkar mot tandvärk & just nu är även de ett gränsfall. Hoppas de släpper har så mycket att fokusera mig på & nån tid för tandläkare finns inte den här veckan :( Nåt glas vin blir de då inte kanske imorgon!

Om en timme är de sprutdax och de är nu näst sista kvällen på mina sprutor. på söndag tas ägg mognads sprutan (ovitrelle) som är de sista hormon sprutor, från ET dagen (återförandet) kommer jag jag behöva ta progestron 2 gånger om dagen i 20 dagar de är en vagiatorium tablett. som oxå har en del biverkningar.
Men jag är så otroligt tacksam för att den här hjälpen finns och för att jag än så länge mår relativt bra. Lite lätt retligare men jag trodde helt klart de skulle vara drygare!
Och vill pyret inte vill fästa i mig nu så har vi 2 försök till och kanske även ett guldägg i frysen =)

Sen är de dags för finalen på Lest Dance & jag hoppas på claudia, hon är ju bättre än proffsen!
Jag kan då säga att jag skulle ALRIG fixa de dom får lära sig i LD skulle inte spela någon roll hur många timmars träning jag :/ Men de skulle vara så kul att kunna, de är en dröm jag har... att kunna par dans ja en kurs i vanlig dans skulle nog behövas oxå.

Nä nu blir de en liten vila innan kvällen fortsätter...


Kommentarer :

#1: Lisa

av vaggisarna så får man gravidites symtom, jag får sjukt ont i tuttarna. Direkt man kommer åt, och vissa bh:ar gör oxå ont.

skriven
#2: Denise karlsson

Ja jag har hört... jobbigt läge liksom hahaha

Jag kan inte länka din blogg i min :/ vet inte varför. Väntar nu på hem körning Jammiii :)

Hur har du det med allt då vännen? Tänker på er!!

skriven

Kommentera inlägget här :