Torsdag, dag 2

Hejsan!

Känner mig mycket lugnare nu än vad jag gjorde igår den här tiden. De är sprut dag 2 av 11 och ikväll så längtar jag, de gjorde jag ju igår med men fy så skräckslagen jag var. De gör ont när vätskan sprider sig i ca 10 minuter. sen blev de ju att man kom på sig själv av sitta på hel spänn för att kunna känna minsta detalj av vad som kunde hända/kännas i kroppen. Nånting kommer ju självklart att hända men när & hur...?? Ja de är många frågor och känslor som cirkulerar om och om i huvudet.
Ska min terapeut imorgon och hon ska få höra ills hennes öron trillar av haha om precis allt & inget.
Åh hon kommer sitta lugn som en filbunke och varken säga bu eller bä om något av de jag säger, så himla tråkigt faktiskt... allt hon säger är Aaa & Mmm.

Nu är de sprutdags och Fanny & Amanda har bett om att få se de live så nu ska jag loggan in på min msn!

chaiooo

Kommentera inlägget här :