Sorg i mitt hjärta! Vila i Frid magnus <3

Min tankar hos dig nu magnus & till dina nära som sliter fruktansvärt ont idag.
Att de kunde bli så här.... Jag kan inte förstå, hur mycket jag än försöker.
De var ju inte så här de skulle bli, men ödet kan vi inte styra.
Jag försöker i all sorg finna nåt possetivt i detta, men de går inte.
De här är så tragist.
Tårarna för dig och dina familjer tar aldrig slut, de gör inte mindre ont!!
De gör så ont att de känns som att bröstet ska brista.

Precis som du lämnade oss, blev lille Milo plötsligt frisk.
Jag kan inte låta bli att undra ifall du hade nåt med de att göra??
Din själ finns kvar bland oss, jag är helt säker på att du att nu finns runt Malin & dina barn Ja hos alla du höll av och älskade.
Du är saknad Magnus & jag hoppas du har de bra där du nu är, jag tror att livet inte tar slut när man dör, men jag har ingen aning om vad som finns på den andra sidan.
De är en hemlighet som vi oxå får veta en dag, när vår tid är kommen!

VILA I FRID
Jag säger inte Farväl Maguns
Utan
Vi ses igen...kanske i nangijalia!

Kommentarer :

#1: Petra

Vad fint du skriver om din saknad <3



Jag hoppas som du... att livet inte bara tar slut. Att något vackert tar vid, där vi möts igen.



Var stark! Tiden läker inga sår men med tiden lär man sig att leva med sina ärr.



Kanske uppskattar vi livet lite mer, kanske talar vi om för våra kära hur mycket dom betyder oftare, kanske var allt inte förgäves?



stor kram

skriven
#2: Denise karlsson

Jag tror absolut på att vi åter ser våra änglar där uppe en dag =)

Och jag har då från den dag Maguns lämnade oss bestämt mig för att uppskatta dom jag älskar runt omkring. och behandla männsiskor med respekt. Men även oxå kräva respekt tillbaka!

Tack åter igen för ditt stöd!

skriven

Kommentera inlägget här :