söndg, dag 5 IVF

Ho Ho..

Är lite extra pirrigt och spänt inför kvällens sprut, då jag ikväll ska lägga till ytterligare en spruta. Så dom 7 dar vi har kvar ska jag plågas med 2 sprutor per kväll. Lär ju övervinna min rädsla för sprutor & nålar iallafall.
Ja om en timma är de dags... usch!
Jag känner inte av nåra hormon rubbningar än & tror inte att jag kommer att jag kommer att göra det.

Men jag mår iallafall jätte bra & min utrappning på medicin går oxå jätte bra!
Vilken underbar liten Denise som kommer fram nu när jag slutar med antidepp.
Känner mig mycket lugnare i mig själv & i min vardag. De är en jätte härlig känsla som jag totalt glömt bort hur de kändes. Men jag känner att JAG börjar komma tillbaka, som jag saknat mig själv :)

Imorgon bitti ska jag on till kliniken och lämna lite blodprover, de är för att dom ska mäta hur jag ligger till med mina hormoner, ifall jag behöver höja/sänka min dos.
Jag är faktiskt livrädd för att bli överstimulerad, jag blev de när jag åt pergotime & de är inget jag vill uppleva igen.... För gud så ont de gör. Men de är för att förhindra de som man lämnar blodprover & gör VUL titt som tätt under behandling.
Har räknat ut att ÄP & återförandet kommer att sker samma vecka, de blir v13

De var en liten update från mig!
puss&kram

Kommentera inlägget här :