Ohhhh de så pirrigt!!

Är så pirrig & nervös att jag inte kan sitta still eller koncentrera sig, så jag försöker mig på att skriva av mig lite :)
Darling stökar med middagen i köket, de blir köttbullar m. kokt potatis till. Vet inte än om jag kommer kunna äta nåt, är illamående av alla blandade känslor jag har i kroppen. Ja de är så sjukt spännande, har gått och tittat och hållt i sprutan (insulin pennan) i veckor, och nu ligger den laddad och klar att användas framför mig :) Ja känslan är obeskrivlig!!

(pause...pratat med Rosanna i tele och har fått i mig lite mat)

Min vän Rosanna som jag & Matte lärde känna på våran lilla pink turne ringde just, de var orehört nice att prata med henne, då hon hon just nu gör den fjärde behandlingen som dom nu själva bekostar. Fast dom har den långa behandlingstiden som är på sju veckor och är mycket tuffare :/ Vi peppar varandra och har bestämt att vi ska båda fixa de här & tror på att de inte bara var slumpen som gjorde att vi träffades.

Ojojoj ser nu att de är nu 28 minuter tills jag första sticket av de totalt 17 :)
Nu ska jag upp och gå ett varv de kryper i mig :)

Puss på er alla!

Kommentera inlägget här :