Fredag kväll dag 10 IVF

Passar på att skriva några rader medans de är uppehåll i lets dance.
Är trött som bara den så de blir läggdags efter att vinnaren är utsedd.
Jag tror de blir Mattias som vinner men jag har röstat och hoppas ppå claudia!

Srprutorna ikväll kändes faktikst mer, men de beror nog mer på att jag är alldeles sönder stucken, är på dag 10 och har nu tagit 15 sprutor =) När man säger de så låter de mycket mer än vad som har känts faktiskt.

Dagarna går och snön smälter otroligt samt, än fast vi inte haft sol på de senaste 2 dagarna så har de försvunnit ändå.
De skulle vara så himlans nice att få börja plocka fram vårkläderna, alla mina byxor är verkligen 1-2 atl för stora.
kollade lite på HM & GT men hittade inget, känns som att jag kan pressa ner mig i dom jag har nu ett tag till ifall man nu börja växa av andra anledningar =)
Och nu är man ju extra svullen av sprutorna, ser redan ut som jag här gravid.

Nu ska jag gå och borsta mina tänder och förbeda mig för att äntligen få lägga mig raklång i sängen!

Godnatt


Hittade honom sovandes så här på kös stolen, våran knubbis!Så mysigt

Kommentarer :

#1: Denise karlsson

Mina byxor är 1-2 stl för små, blebv lite fel :)

skriven

Kommentera inlägget här :