Fredag Dag 3

Hejsan!

Har precis sjunkit ner i soffan ecter en varm & skön dusch!
De har varit en tung dag idag, men de har just nu problem på mina axlar som väger TON!!!
De är alldeles för privat för att jag delar med mig om de här, de är nåt som stannar mellan mig & mattias.

Om en timma är de dags för spruta 3, har inte tänkt så mycket på de idag. Men har därimot haft en massa annat i tankarna....
Kände mig nedstämd, lessen & arg när jag vaknade hade den känslan i kroppen direkt när jag slog upp ögonen
&
den har hållt sig kvar hela dagen. Jag tror inte att jag börjat känna av hormonerna än, de är andra hjärn spöken som har härjat idag. ska försöka skaka av de som tynger mig nu & mysa ner i darlings famn & kolla på lets dance.

De är skönt med helg nu, på söndag är de dax att öka till 2 olika sprutor per kväll. Kan inte säga att jag ser fram emot  den andra sprutan som jag ska lägga till, men de är bara 9 sprut dagar kvar.
De kommer bara säga swisch så är vi i mål.
Vi har ett par vänner spm ska plågas i 7v så jag ska inte klaga alls.

Nä nu ska jag förbereda mig för att bli besprutad :P

puss på er, och vikttigaste av allt...
Ta hand om er!

Kommentarer :

#1: rosanna

Hej vännen !! Massor av kramar till er !!! Jag skänker en tanke till er, vad det än är som tynger dig.



Vissa saker (pga medicinerna) kan man inte rå för, fast man kanske inte riktigt vet att det är dom som spökar. Kan mycket väl vara medicinen du känner av.



Måste bara få berätta vad som hände idag (såhär i efterhand kan man skratta åt det, tom jag)



Jag hade varit o handlat, för Robert ville så gärna ha paj. jag hade fått för mig att vi hade margarin hemma så jag köpte inte det. När jag kom hem o skulle göra paj så hade vi ingen margarin, och stackars Robert får ut för det! Bara för att han hade lagat mat nån dag innan och gjort slut på margarinet. Så han får världens utskällning och blir tvingad av mig att åka o köpa. Fast det var jag som glömt kolla om vi överhuvudtaget hade margarin hemma....



Löjligt, men då kunde världen rasa bara pga denna jävla margarin...



HAHAHAHa.... typiskt hormoner säger jag !!!!!



♥♥♥



Nu är det bra igen.... :) och pajen blev god :)



Massor av kramar till er !!!!!!!!!!!!!!!!!!

skriven
#2: Denise

Tack min vän för inlägget, blir så glad av att få kommentarer i bloggen..händer alldeles för sällan :(



Haha ja hormonerna ställer verkligen till de för oss,den 3:e sprutan gick bra fast jag tycker att den gör mer ont en stund efter för varje gång.



Är så glad att vara din vän <3



Massor med kramar till er med ;)

skriven

Kommentera inlägget här :