.....

Känner mig en aning lugnare, känner att så jäkla mycket som händer på en gång. Ja för vilken gång i ordningen i vårt härliga liv vet jag inte.
Men jag är extra mottaglig nu när ja mitt i allt  sprutas full med hormoner varje kväll och dessutom trappar ut alla mina medeciner.
Och jag är väl den enda som klappar mig själv på axeln och tycker att gör de riktigt bra!
Att vara omtänksam och bry sig om varandra verkar rent ut dödligt för många!!

Och att blod skulle vara tjockare än vatten... vet jag intemycket om!

Kommentarer :

#1: Petra

Jag vet inget om hur din familjesituation ser ut men jag blir ledsen när jag läser. Jag antar att du inte har det lätt. Om det är någon tröst så är vi fler med dig som tyvärr vet hur det livet är :(



Stå stark! Lev ert eget liv och njut för er själv, bygg nytt, gör om... gör rätt!



Jag beundrar ditt mod, att både kliva av en lång medicinsk behandling och samtidigt kliva på IVF-tåget.



Dom säger att skönhet kommer innifrån och du är precis lika vacker utanpå som inuti <3



Jag vet inte om mina ord väger så tungt men jag tycker du visar dig från din allra starkaste sida. Du vill ha förändring och tar tag i det. Det är DU som gör det. Det är DU som ska titta på dig själv i spegeln varje dag och le. Le för att du är vacker, stark och modig!



Jag hejar på dig och önskar er alla lycka!

skriven
#2: Denise karlsson

Tack underbara du!

En sak ska du veta & de är att dina ord kommer tungt för mig! Du är en onderbar vän och jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är för ditt stöd & kloka ord under vår IVF resa.

Nu har vi unte ens 7 dar kvar till sista mil stolpen. De har gått så fort och bra, Ibland kommer känslan att de går för bra, man väntar liksom på att mattan ska ryckas under en. Men jag försöker verkligen slå bort den så fort den kommer. Vill bara njuta av den lyckan jag känner & hoppas att lyckan kommit för att stanna!!

Massor med KRAAAAMAR

skriven

Kommentera inlägget här :